fredag 2. januar 2009

Bamburi Beach

I dag har vi vært på Bamburi beach, hvor Augustin jobber. Den stranda var mætt diger, og en del mer folk enn det er på den stranden ved hotellet. Vi hadde litt problemer med å komme oss til stranden, siden alle matatuene var fulle grunnet helligdag. Så det ble til at vi satt bakpå to mopeder til et mer sentralt område før vi tok matatu til stranda. Der starta vi med å spise knallgod is, før vi spiste Mombasas beste pizza, i følge Melissa. Deretter kom Augustin innom en tur og fiksa kameltur for Noor og meg, og jeg er litt usikker på hvem som var mest redd, hu på 5 eller hu på 24…… Vi tok så turen bort til der Augustin og en kompis solgte smykker og andre ”Afrika ting”, og fikk dermed kjøpt noen smykker og en veske. Utrolig hvor mye man har bruk for når ting er billig…hehe.

Da vi kom tilbake til hotellet var det rett i bassenget for det har vært utrolig varmt i dag, og jeg hadde sand på alle mulige steder. Jeg har blitt mætta solbrent, men hva kan man forvente. Først rød, så brun har jeg hørt….hehe, så jeg får håpe det stemmer. Ellers har vi bare slappet av, det er utrolig hvor sliten man blir av denne solen, men jaggu er den god også…..=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar