fredag 2. januar 2009

Nyttårsaften

Da kom den første nyttårsaften hvor jeg ikke jobba på Statoil, men feira på Kikambala beach. Var noe litt annerledes for å si det slik. På dagen lå vi rett ut på solsengene for å fikse litt på hudfargen, før det var mat på stranden senere på kvelden. Noor var veldig trøtt etter all badinga, så hu var ferdig rimelig tidlig, mens jeg og Melissa holdt ut litt lengre. Maten var knall; grilla kalkun og gris pluss masse tilbehør. Det var et kenyansk band som spilte alt for høyt, og hadde kun én sang, som varte i 50 minutter…hehe, kan tro vi hadde det artig med den. Siden vi satt på stranden hadde jeg en liten misstanke om at jeg kom til å støte på et lite krabbeproblem, og jammen hadde jeg rett. Etter maten var det flere hvite krabber som fant veien ut av havet, og jeg satt derfor med beina rimelig høyt resten av kvelden. Av en eller annen grunn er det vist tradisjon med partyhatter og kattemasker/sommerfuglmasker her, så jeg har noen lekre bilder av oss, samt bilde av ei som tok kvelden under middagen. Etter tre øl og litt glising fant vi veien opp til hotellrommet igjen, hvor vi lå i senga til fyrverkeriet ble skutt opp.

Godt nyttår til alle der hjemme…

Har nå prøvd i timesvis for å laste opp bilder, men nettet er alt for tregt her, så jeg får prøve å gjøre det senere hvis jeg får noe kjappere nett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar